Przetarg: Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych tj. utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na stanie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2011-05-24. Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 146939/2011 data zamieszczenia: 2011-05-24

Podstawowe informacje

Rodzaj ogłoszeniaogłoszenie o zamówieniu
Tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
Przedmiot zamówieniazamówienia na usługi
LokalizacjaPoznań, wielkopolskie

Kody CPV

504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
504000009Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

Informacje o zamawiającym

NazwaSzpital Wojewódzki w Poznaniu
Adres60-479 Poznań (wielkopolskie) ul. Juraszów 7/19
RodzajSamodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Części

Nazwa części 1Zamówienie częściowe nr 1: Aparaty do dializy oraz do technik ciągłych Multifiltrat
Opis części 1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 2Zamówienie częściowe nr 2: Urządzenia do endoskopii
Opis części 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 3Zamówienie częściowe nr 3: Aparaty do znieczulania Aespire i Excel
Opis części 3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 4Zamówienie częściowe nr 4: Aparaty do znieczulania Primus i Fabius
Opis części 4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 5Zamówienie częściowe nr 5: Aparat do znieczulania 10590
Opis części 5Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 6Zamówienie częściowe nr 6: Aparat do znieczulania Flexima
Opis części 6Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 7Zamówienie częściowe nr 7: Respiratory Bird
Opis części 7Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 8Zamówienie częściowe nr 8: Respiratory G5 i Galileo
Opis części 8Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 9Zamówienie częściowe nr 9: Respiratory 1.4.5.
Opis części 9Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 10Zamówienie częściowe nr 10: Respiratory Bennett
Opis części 10Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 11Zamówienie częściowe nr 11: Respiratory transportowe
Opis części 11Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 12Zamówienie częściowe nr 12: Respiratory IV100B, IV200, Millenium
Opis części 12Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 13Zamówienie częściowe nr 13: Respiratory Infant Flow i Pediatryczny
Opis części 13Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 14Zamówienie częściowe nr 14: Stoły operacyjne Axis, OPX
Opis części 14Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 15Zamówienie częściowe nr 15: Echokardiografy, ultrasonografy
Opis części 15Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 16Zamówienie częściowe nr 16: Echokardiograf SSD500 ProSound
Opis części 16Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 17Zamówienie częściowe nr 17: Ultrasonograf MicroMaxx
Opis części 17Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 18Zamówienie częściowe nr 18: Ultrasonograf okulistyczny UltraScan
Opis części 18Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 19Zamówienie częściowe nr 19: Tomograf Soct Copernicus HR
Opis części 19Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 20Zamówienie częściowe nr 20: Ultrasonograf SA9900EX
Opis części 20Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 21Zamówienie częściowe nr 21: Ultrasonograf Sonara/tek
Opis części 21Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 22Zamówienie częściowe nr 22: Ultrasonograf wewnątrznaczyniowy JVUS View Ultra
Opis części 22Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 23Zamówienie częściowe nr 23: Aparaty RTG, Zestaw Hemodynamiczny Recor
Opis części 23Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 24Zamówienie częściowe nr 24: Aparat RTG TUR801D, Aparat RTG S100
Opis części 24Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 25Zamówienie częściowe nr 25: Aparat RTG z ramieniem C
Opis części 25Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 26Zamówienie częściowe nr 26: Aparat RTG TMS300
Opis części 26Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 27Zamówienie częściowe nr 27: Pompa do kontrapulsacji 98XT
Opis części 27Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 28Zamówienie częściowe nr 28: Zestaw prób wysiłkowych Cardio Perfect
Opis części 28Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 29Zamówienie częściowe nr 29: Bieżnia do prób wysiłkowych TMX425
Opis części 29Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 30Zamówienie częściowe nr 30: Bieżnia do prób wysiłkowych, zestaw interwałowy
Opis części 30Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 31Zamówienie częściowe nr 31: Bieżna do prób wysiłkowych Oxycon Pro
Opis części 31Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 32Zamówienie częściowe nr 32: Zestaw interwałowy Margot
Opis części 32Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 33Zamówienie częściowe nr 33: Wagi lekarskie
Opis części 33Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 34Zamówienie częściowe nr 34: Wagi analityczne
Opis części 34Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 35Zamówienie częściowe nr 35: Waga wyłącznikowo - uchylna
Opis części 35Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 36Zamówienie częściowe nr 36: wieże endoskopowe
Opis części 36Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 37Zamówienie częściowe nr 37: ciemnia automatyczna
Opis części 37Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 38Zamówienie częściowe nr 38: stacja uzdatniania wody
Opis części 38Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
Nazwa części 39Zamówienie częściowe nr 39: audiometr kliniczny
Opis części 39Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, producent oraz liczba przeglądów wskazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym

Pozostałe informacje

Liczba części39
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejN
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniającychN
okres w miesiącach12
informacja na temat wadium1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. W przypadku złożenia oferty na wszystkie zamówienia częściowe Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 343,20 zł. W przypadku składania oferty na zamówienie częściowe Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla zamówienia częściowego nr 1: 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 2: 171,50 zł (słownie: sto siedemdziesiąt jeden złotych 50/100) Dla zamówienia częściowego nr 3: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 4: 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 5: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 6: 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 7: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 8: 65,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 9: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 10: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 11: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 12: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 13: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 14: 24,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery złote 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 15: 23,70 zł (słownie: dwadzieścia trzy złote 70/100) Dla zamówienia częściowego nr 16: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 17: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 18: 8,00 zł (słownie: osiem złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 19: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 20: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 21: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 22: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 23: 126,00 zł (słownie: sto dwadzieścia sześć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 24: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 25: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 26: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 27: 23,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy złote 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 28: 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 29: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 30: 45,00 zł (słownie: czterdzieści pięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 31: 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 32: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 33: 66,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 34: 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 35: 3,00 zł (słownie: trzy złote 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 36: 18,00 zł (słownie: osiemnaście złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 37: 45,00 zł (słownie: czterdzieści pięć złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 38: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Dla zamówienia częściowego nr 39: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-06-01 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP V Oddział Poznań 19 1020 4027 0000 1302 0035 6998; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: O wpłacie wadium w formie pieniężnej w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu musi to być kopia lub oryginał dowodu wpłaty, w każdej innej formie oryginał dokumentu W przypadku wadium w formie określonej w pkt. 9.3. Specyfikacji dokument wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed upływem terminu składania ofert. W przeciwnym wypadku Zamawiający nie będzie mógł zwrócić wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1a.
adres strony internetowej siwzhttp://www.lutycka.pl/page.php/1/0/show/321
adres uzyskania siwzsiedzibie Zamawiającego
określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych tj. utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na stanie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Przedmiotowa usługa obejmuje: Czynności konserwacyjno - przeglądowe sprzętu w terminach podanych przez Zamawiającego; Poprzeglądowe naprawy; Wpisywanie wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu technicznego); Legalizacje - dot. sprzętu wymagającego wykonania legalizacji; Wydawanie orzeczeń technicznych
Zakres czynności wykonanych w ramach usługi i terminy powinny być zgodne z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i ppoż.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzydzieści dziewięć zamówień częściowych w tym: Zamówienie częściowe nr 1: Aparaty do dializy oraz do technik ciągłych Multifiltrat; Zamówienie częściowe nr 2: Urządzenia do endoskopii; Zamówienie częściowe nr 3: Aparaty do znieczulania Aespire i Excel; Zamówienie częściowe nr 4: Aparaty do znieczulania Primus i Fabius; Zamówienie częściowe nr 5: Aparat do znieczulania 10590; Zamówienie częściowe nr 6: Aparat do znieczulania Flexima; Zamówienie częściowe nr 7: Respiratory Bird; Zamówienie częściowe nr 8: Respiratory G5 i Galileo; Zamówienie częściowe nr 9: Respiratory 1.4.5.; Zamówienie częściowe nr 10: Respiratory Bennett; Zamówienie częściowe nr 11: Respiratory transportowe; Zamówienie częściowe nr 12: Respiratory IV100B, IV200, Millenium; Zamówienie częściowe nr 13: Respiratory Infant Flow i Pediatryczny; Zamówienie częściowe nr 14: Stoły operacyjne Axis, OPX; Zamówienie częściowe nr 15: Echokardiografy, ultrasonografy; Zamówienie częściowe nr 16: Echokardiograf SSD500 ProSound; Zamówienie częściowe nr 17: Ultrasonograf MicroMaxx; Zamówienie częściowe nr 18: Ultrasonograf okulistyczny UltraScan; Zamówienie częściowe nr 19: Tomograf Soct Copernicus HR; Zamówienie częściowe nr 20: Ultrasonograf SA9900EX; Zamówienie częściowe nr 21: Ultrasonograf Sonara/tek; Zamówienie częściowe nr 22: Ultrasonograf wewnątrznaczyniowy JVUS View Ultra; Zamówienie częściowe nr 23: Aparaty RTG, Zestaw Hemodynamiczny Recor; Zamówienie częściowe nr 24: Aparat RTG TUR801D, Aparat RTG S100; Zamówienie częściowe nr 25: Aparat RTG z ramieniem C; Zamówienie częściowe nr 26: Aparat RTG TMS300; Zamówienie częściowe nr 27: Pompa do kontrapulsacji 98XT; Zamówienie częściowe nr 28: Zestaw prób wysiłkowych Cardio Perfect; Zamówienie częściowe nr 29: Bieżnia do prób wysiłkowych TMX425; Zamówienie częściowe nr 30: Bieżnia do prób wysiłkowych, zestaw interwałowy; Zamówienie częściowe nr 31: Bieżna do prób wysiłkowych Oxycon Pro; Zamówienie częściowe nr 32: Zestaw interwałowy Margot; Zamówienie częściowe nr 33: Wagi lekarskie; Zamówienie częściowe nr 34: Wagi analityczne; Zamówienie częściowe nr 35: Waga wyłącznikowo - uchylna; Zamówienie częściowe nr 36: wieże endoskopowe; Zamówienie częściowe nr 37: ciemnia automatyczna; Zamówienie częściowe nr 38: stacja uzdatniania wody; Zamówienie częściowe nr 39: audiometr kliniczny.
UprawnieniaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza i doświadczenieO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał technicznyO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Osoby zdolneO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomicznaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wyszukiwarka KIO

Wyszukiwarka Orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej. Baza zawiera wyroki i orzeczenia KIO z lat 2007-2016.

 
 
 
 
Orzeczenia ze zdaniem odrębnym
 
Określony rok wydania orzeczenia
 
Zakres dat wydanych orzeczeń